marți, 27 ianuarie 2015

09. Cartea vietii mele 06.10.2014

          Si chiar cand uitam de tine, mi-ai aparut din nou in cale. Cand am reusit insfarsit sa intorc o pagina plina de tine din cartea netiparita dar intitulata "Viata Rominei" care avea si pagini albe ce urmau sa fie scrise, ai aparut tu! Pentru mine tu ai chip angelic, privire patrunzatoare, ma faci sa uit de mine, de ei, de jungla de asfalt. Ma faceai sa zambesc doar prin zambetul tau. Daca ma tineai tu de mana ma simteam perfect, pluteam, zambeam, zambeam intruna. Nu credeam ca va fi cea mai mult decat o simpla vacanta. Dar nici tu nu credeai asta. Ne-am indragostit de noi fara sa vrem. Mai bine stateam pe plaja decat sa dormim. Ne faceam poze, ne distram impreuna... asta cred ca mi-a placut cel mai mult, faptul ca ne distram impreuna si nu trebuia sa ne abtinem de la nimic, Imi placea cm eram prieteni inainte de iubiti. Inca ma mai uit la poze. Si cand reusesc sa intorc foaia, se deschide folderul cu toate amintirile. Nu... Nu regret nimic. Ma bucur ce s-a intamplat, nu pot sa spun ca as da orice pentru ca acele momente sa fie din nou, ecat ca atunci. nici nu mai stiu daca de fapt scriu desre tine, despre mine sau despre noi. Nu stiu ce se intampla, de fapt nici nu stiu ce vreau, ce as prefera... in momentul acesta nu stiu nimic. Sper doar ca esti fericit. Fericit cu situatia, cu...ea. Sper ca iti vei aminti de mine din cand in cand si cand o vei face... sper sa imi dai un sem de viata sa stiu ca ti-ai adus aminte de mine. Sper ca esti fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu