marți, 20 ianuarie 2015

06. Ce gandesti cand nu stii ce gandesti 01.10.2014

         Nu cred ca am avut vreodata iubitul perfect. Ba era prea pasiv, prea era prea indragostit, ba el era "ea" in relatie, ba.... ba nu era cum vroiam eu. Defapt nici macar nu stiu ce vreau... sau vroiam. Cred ca vroiam ceva spontan, nebunatic, plin de viata, sa ne distram, sa ma si iubeasca, sa imi placa de el la fel de mult cum ii place lui de mine. Si invers... MINT! L-am avut. Era iubitul perfect, ne distram, ieseam, calatoream, imi facea cadouri "doar pentru ca e marti", genul de om cu flori si ciocolata. El nu era cu dulcegariile, ceea ce era perfect. Chiar ne potriveam; da, m-am schimbat din cauza lui, dar m-am schimbat in ceva ce imi place. Am deschis ochii, am invatat ca nu orice lucru bun e bun si pentru mine. Nu trebuie sa imi fac grija banilor, trebuie sa ma distrez oricare ar fi situatia, m-a invatat sa ma descopar pe mine. Cu el au fost cele mai intense, pline de viata, fericite, perfecte luni din viata mea. Pana la proba contrarie, era perfect. Ma iubea, il iubeam, imi si dadeam seama de asceste lucruri. Nici prin ruptul capului nu imi trecea ca ar putea sa fie exact ceea ce credeam ca nu e! Nu regret nimic din ce s-a intamplat... nici macar nu regret ca am tinut enorm de mult la el. De obicei am regrete dupa o relatie dar cu el... a fost altceva. Exact ceea ce imi doream. Regret doar ca s-a terminat totul atat de brusc incat... incat nici nu am realizat ce s-a intampat. Zambind si bufnind in oftari imi amintesc cum nu venea niciodata cu mana goala, cum nu ma lasa sa-mi fac curatenie in camera, imi facea el; cum am scos toate hainele din dulap, le-am probat, ne-am distrat, apoi am stat inca patru ore sa le punem inapoi, cum zambeam intruna, cum ma alinta cu patru sau cinci cuvinte, mereu aceleasi, cum ne uitam la "How to train your dragon" si ne bateam intre timp; cum dadeam pernele jos din pat doar ca sa incapa el pe lungime; cum imi facea masaj ana adormeam; cum aveam mereu ceva bun....tot! Imi amintesc cu drag tot! Dar din pacate imi amintesc si cum a plecat... Imi era dor de el. Am inceput sa pictez de...dor. Pate, poate pictam penru el fara sa imi dau seama. Da, imi e dor de el dar nu cred ca m-as intoarce... daca as putea sa iau doar lucrurile bune, m-as intoarce dar... din pacate stiu si ce s-a intamplat. Mai bine asa. "I don't think about you all he time but when I do I wonder why."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu