marți, 20 ianuarie 2015

04. Amprenta sentimentala. 30.09.2014 01:50

          Imi era dor. Dor de noi. Dor de mesajele dragute, dor de acea injuratura spusa cu dragoste ironica. Dor de zilele si noptile petrecute non-stop impreuna. Dor de acel "cum doresti tu". Dor de micile expeditii impreuna. Dor de motocicletele admirate impreuna.... Dor sa iti fie dor de mine.
          Tin minte prima propozitie, de cand vorbea doar cu mine, tin minte acel prim "nu te vad mai mult decat un prieten"; prima replica adresata lui, primul si ultimul "nu te abtine de la ce amandoi stim ca vrem sa se intample", ultimul, deoarece nu mai era nevoie de asa ceva. totul era intens, plin de adrenalina, extaz si pasiune. Tin minte primul sarut bland impartit, prima floricica aleasa de pe gardul unei case ce apartinea de o strada pe care incercam sa ne pierdem. Te tin minte pe tine....vechiul "tine".Tu cel care ma minteai intruna cum ca ma iubesti. Tu cel care imi cuparai ceva frumos pentru ca "ar arata mai bine pe tine decat in vitrina", fara motiv. Tu cel care iti lasai toata garderoba la mine si cand iti spuneam ca ti-ai uitat imbracamintea imi spunea cu un glas dulce "ce dragut, fetei mele ii s-a facut dor de mine" iar eu aprobam in timp ce iti strangeam camasa verde la piept in speranta ca imi va ramane mirosul tau intiparit pe mine si in asa fel te puteam simti oricand. Tin minte ultimul "distractie placuta" ... dupa aceea.... nu mai tin minte nimic. Simteam. Simteam suferinta, ura, durere, razbunare, dorinta, speranta, rautate! Simteam lacrimi, suspinari, amintiri, nopti pierdute, zile irosite, poze sterse, lacrimi din nou, fard ud. Simteam pumni, vanatai, ochi rosii, prieteni noi, alinari noi, vicii noi, preocupari noi. Simteam ceva rumos, ceva urat, un vis, un cosmar. Simteam incercari de uitare, suparare. Simteam ce nu vroiam. Te simteam pe tine. Nu vroiam sa imi fie dor. Nu vroiam ca tu sa imi fi ultimul gand inainte de culcare, nu vroiam ca tu sa imi fi doar o amintire.... nu vroiam sa te sfarsesti urat! Simteam..... Simteam cum te iubeam din ce in ce mai mult avand in vedere lipsa ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu