vineri, 6 martie 2015

21. Pe aripile mele 03.12.2014

     Exista posibilitatea ca dupa  pauza de ceva timp dintre doua persoane, facara sa se reaprinda? Sau sunt doar amintirile ce iti vin din nou in cap cand privirile vi se intalnesc si se blocheaza? Vei sti sa te opresti, tu, om firav, sensibil si usor de spart? Cred ca e sentimentul de frica desi toata lumea ar spune ca e iubire. Eu as numi-o frica. Frica de sentimente, priviri, atingeri... respiratie grea. Mai sunt oameni asa de curajosi incat sa isi ia inima in dinti si sa calce pe acea frica exact cum ai calca un gandac de bucatarie? Da... cu asa multa usurinta! Daca esti asa de curajos, cum te caracterizeaza? Sau nu ar mai trebui sa-ti pese? Da.... si asa.... nici nu are rost sa mai intreb, imi stiu deja raspunsul. Gura lumii mereu o sa vorbeasca dar tu, cum esti obisnuit in jungla de asfalt, ar trebui sa pari nepasator, pasiv si increzator. Nu iti mai pasa de jungla, iti pasa de tine si de asfaltul tau. Important e sa iti pastrezi scutul. Poate gasesti piesa de puzzle lipsa pentru a-ti completa scutul. Cine stie, trebuie doar sa ai incredere in tine, in gandurile tale si sa stai cu picioarele pe pamant chiar daca ti se ofera zborul. Acel zbor se sfarseste la un moment da. Nu poti sa zbori la nesfarsit. Dar totusi daca zbori.... ia-ti cu tine o parasuta, ca atunci cand zborul se opreste, tu sa nu cazi in gol. Ceva, pe ce sa te bazezi ca e sau va fi mereu acolo pentru tine. Eu nu am atata curaj. Prefer sa lupt pana imi cresc aripile mele, decat sa astept sa mi le dea cineva gata crescute. Asa cum ti le da, asa ti le poate si lua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu